Content Section
OOPS Daily Mail Posted Wrong Knox Verdict Oli Scarff / Getty Images

Daily Mail Posted Wrong Knox Verdict

For roughly 90 seconds on Oct. 3, the Daily Mail published a story reporting that Amanda Knox was found guilty in her appeal of murdering Meredith Kercher. The false report read: “Guilty: Amanda Knox looks stunned as appeal against murder conviction is rejected.” The Press Complaints Commission is going after the news source for taking a few too many creative liberties in its reporting, including details claiming Meredith Kercher’s family “remained expressionless, staring straight ahead, glancing over just once at the distraught Knox family”.

December 9, 2011 1:41 PM