1. CLOUDY DAY

    Bribery Alleged at Murdoch’s Sun

    News Corporation Chief Rupert Murdoch holds up a copy of the newly launched 'The Sun on Sunday' newspaper as he leaves his London home on February 26, 2012.  Rupert Murdoch's Sun on Sunday tabloid hit news stands on Sunday, replacing the defunct News of the World with a pledge to meet high ethical standards after a "challenging" chapter in its history. AFP PHOTO/CARL COURT (Photo credit should read CARL COURT/AFP/Getty Images)

    Carl Court, AFP / Getty Images

    Police in the United Kingdom have said that The Sun, a British tabloid owned by Rupert Murdoch’s News Corp., had a “culture ... of illegal payments.” A deputy assistant commissioner for London Metropolitan police said Monday that journalists at the tabloid were in the habit of paying public officials for tips. Investigations into the paper and its practices are ongoing, even as Murdoch continues to tout a new weekend edition of the paper, The Sun on Sunday. The London investigators said that one official allegedly received the equivalent of $127,000 over several years.

    Read it at The Daily Beast