News Orgs Post Malaysian Propaganda

Is the American media in Malaysia’s pockets? Some are, at least in part. A group of publications—including The Huffington Post, The San Francisco Examiner, The Washington Times, National Review, and RedState—were busted posting or publishing propaganda paid for by the Malaysian government. According to a filing by the Department of Justice, 10 conservative opinion writers were paid as part of a campaign spanning May 2008 and April 2011. The filing reports that the writers were under the payroll of Malaysia’s government, “its ruling party, or interests closely aligned with either,” but still continued writing pieces in favor of the government for major news outlets.